HR inspirace z praxe

20 let zkušeností z HR, vzdělávání a obchodu promítá Libor Vachek do každodenních konzultací s personalisty a pomáhá jim nalézt ta nejefektivnější řešení pro nábor klíčových zaměstnanců. A přestože sám sebe označuje za introverta, s námi se ochotně podělil o zkušenosti nasbírané právě při realizacích Assessment center.

Už jste někdy ve firmě pomysleli na interim recruitment manažera? Ten se totiž v konkrétních situacích docela dobře vyplatí. Pokud pod návalem náborových aktivit ani nevíte, kde vám hlava stojí, je na čase předat tu nejhorší práci profíkovi, který vám uvolní ruce. Seznamte se...

Při domlouvání spolupráce při hledání pracovníků na různé pozice ve firmách se můžeme setkat i se stavem, kdy standardní nalezení uchazeče nemusí být tou nejefektivnější cestou k vyřešení situace klienta. Je to v případě, kdy má klient nastavené procesy hledání a chce je využívat. Zdá se to sice podivné, ale nejefektivnější řešení, které v takovýchto případech nabízíme, je analyzovat náborové procesy u klienta a navrhnout mu jejich optimalizaci. Tedy vlastně optimalizovat náborový proces a tak trochu si vzít prostor pro náš nábor. Ale to je ukázkou našeho přístupu, kdy hledáme vždy řešení, které je optimální pro klienta a sleduje jeho potřeby.

V únoru jste si na našem blogu mohli přečíst článek o situaci náhlého výpadku na HR oddělení našeho klienta, společnosti Bobcat Doosan Manufacturing. Pomocí našeho produktu Interim Recruitment, kdy do společnosti na limitovanou dobu nastoupil náš kolega Milan Vondráček, neměla tato situace negativní dopad na fungování společnosti a naopak zajistila plynulý chod HR oddělení až do nástupu nového manažera.

Obdobný případ se odehrál i v naší spolupráci se společností Fortuna v loňském roce.

V září 2015 jsem byl pozván do panelové diskuze Asociace poskytovatelů personálních služeb http://www.apps.cz/Recruitment_workshop.html.

První přednáška od Jana Mühlfeita byla velmi inspirativní. Do HR praxe jsem si odnesl vynikající zkušenost z Microsoftu, kde se v rámci rozvoje zaměstnanců rozhodli výrazně podporovat silné stránky zaměstnaců. V zemích, kde tento program implementovali, výrazně vzrostly prodeje. Co k tomu dodat? Sám jsem začal přemýšlet, jak tuto myšlenku aplikovat v mBlue a začal zkoušet u několika zaměstnanců při tvorbě individuálního plánu rozvoje.

Rok co rok vynakládáme na marketing více a více prostředků, jinak tomu nebude ani letos. Ať už jste ostřílení odborníci hledající změnu nebo nováčci, kteří právě připravují první plány, ujistěte se, že jsou vaše strategie zaměřeny tím správným směrem. Marketingové taktiky, které byste měli zkusit v roce 2015
STŘEDA 8. DUBEN 2015
Propuštění zaměstnanců nebývá pro zaměstnavatele nikdy jednoduché, a pokud se má uzavřít celá provozovna, pak je to hodně složité, jak po právní, tak lidské stránce. Výrobní společnost se zahraničním majitelem se rozhodla pro své propouštěné zaměstnance udělat v dané situaci to nejlepší a obrátila se na nás s požadavkem outplacementu, poradenstvím při hledání zaměstnání, šitým na míru pro cca 30 lidí, z nichž mnozí v závodě pracovali i 34 let a měli před sebou pár let do důchodu.  A to už je opravdu oříšek!
Video je stále důležitějším nástrojem pro zvyšování povědomí o značce a byznysu. Proč tedy nevyužít celosvětově dostupný nástroj, který nabízí jednoduchou správu a distribuci reklamních sdělení? Znění celého článku najdete zde

Pro úspěšné podnikání dnes není třeba rozsáhlých investic do softwaru, protože základní potřeby každé menší firmy mohou být uspokojeny některým z online nástrojů, kterých je na internetu k dostání mnoho –a to i bezplatně. Seznam těch nejužitečnějších přinesl web businessknowhow.com. Jaké neplacené online nástroje používáte vy?

Seznam neplacených online nástrojů

busy_at_work