Asistentka obchodního ředitele – bankovnictví

Administrativa - Hlavní město Praha

Co bude náplní Vaší práce?

  • Podpora obchodního ředitele
  • Příprava reportů, prezentací, podkladů pro jednání
  • Účast na poradách a zpracování zápisů (i v angličtině)
  • Organizace klientských akcí pro firmy, koordinace marketingových aktivit

 

Co od Vás očekáváme?

  • VŠ vzdělání
  • Výborná znalost angličtiny – schopnost denně jednat s rodilými mluvčími
  • Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
  • Vysokou úroveň znalosti práce s MS Office
  • Smysl pro humor a chuť spolupodílet se na příjemné atmosféře

 

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Možnost rozjezdu nebo pokračování kariéry v jedné z TOP 5 bank v ČR
  • Kreativní práci v dynamickém týmu profesionálů
  • Velmi zajímavé finanční ohodnocení
  • Využití anglického jazyka v rámci úspěšné mezinárodní společnosti
  • Příležitost k dalšímu rozvoji v korporátním bankovnictví
Jméno a příjmení*
E-mail*
Zpráva
Možnost připojit CV
Možnost další přílohy