Sales specialist

Prodej a péče o zákazníka - Administrativa - Hlavní město Praha

Baví Vás obchod?
Komunikujete rádi s klienty a řešíte jejich požadavky?
Chcete pracovat pro mezinárodní společnost?

Pošlete mi Váš životopis

Co bude náplní Vaší práce?

  • Podpora obchodního oddělení a account managera
  • Zpracování objednávek, tvorba nabídek, kalkulací a smluv
  • Komunikace s klienty společnosti a řešení jejich požadavků
  • Práce s interními systémy a správa dokumentace

Jaké jsou Vaše zkušenosti?

  • Alespoň rok praxe na obdobné pozici
  • AJ na středně-pokročilé úrovni (B1)
  • Velmi dobrá uživatelská znalost MS Office (zejména Excel)
  • Proaktivní přístup
  • Vzdělání ekonomikého zaměření velkou výhodou

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí mezinárodní obchodní společnosti se stabilním postavením na trhu
  • Možnost profesního růstu a do budoucna posun na vyšší pozici
  • Atraktivní finanční ohodnocení
  • Pestrou nabídku firemních benefitů
  • Velmi přátelský kolektiv, za kterým se do práce budete těšit
 

Klíčová slova: prodej, obchod, obchodní asistent, obchodní referent, referent obchodu, administrativní podpora, sales, sales support, sales specialist, podpora prodeje, specialista prodeje, leasing, finance, ICT, telco, prodej, obchod, obchodní asistent, obchodní referent, referent obchodu, administrativní podpora, sales, sales support, sales specialist, podpora prodeje, specialista prodeje, leasing, finance, ICT, telco

Jméno a příjmení*
E-mail*
Zpráva
Možnost připojit CV
Možnost další přílohy