Interim Management

Pomůžeme vám zvládnout kapacitní krizi i raketový růst

banner web mBlue-Interim final

Interim Management pomáhá tam, kde došlo k nečekanému výpadku manažera z důvodu nemoci, mateřské dovolené nebo výpovědi. Využívá se také v případě dočasného projektu nebo krizového či změnového řízení, například při změně vlastníka nebo příliš rychlém růstu. Během 1 až 3 týdnů vám najdeme interim odborníka, který pomůže vyřešit aktuální situaci vaší společnosti.

  • Návrhová plocha 4

    100% garance

    Garantujeme, že se nám podaří ve spolupráci s vámi zajistit vhodného interim manažera či specialistu.

  • Návrhová plocha 3

    6 až 12 měsíců

    Interim zaměstnanec se v tomto období stává součástí vaší firmy a je fyzicky přítomen v dohodnutých dnech.

  • Návrhová plocha 2

    5 dnů až 3 týdny

    To je doba, během které se nám v průměru daří najít dočasného odborníka. IT kontraktory zajistíme již do 5 dnů.

Široký okruh špičkových specialistů neustále k dispozici

Interim Management je velmi specifická disciplína, která od kandidáta vyžaduje nadstandardní flexibilitu, schopnost rychle se zorientovat a obratem dosahovat výsledků.

Nábor IT kontraktorů, tzv. „IT Bodyshopping”,  je již standardní forma zajištění expertů na časově omezené projekty.  Abychom dokázali pružně reagovat, disponujeme vlastním portfoliem zkušených odborníků v naší databázi  a prověřených členů CAIM (Česká Asociace Interim Managementu). Díky tomu jsme schopni pro vás najít dočasného odborníka z oblasti IT již do 5 dnů, ze všech ostatních oborů maximálně do 3 týdnů.

Kvalifikovaný interim manažer převezme na dočasnou dobu přesně definovanou vedoucí nebo odbornou roli. Stane se součástí vaší společnosti a bude se v dohodnutých dnech osobně podílet na jejím chodu. Přítomnost interim manažera či IT kontraktora pomůže nejenom překonat náročné období, ale umožní vaší firmě obratem využít jeho know-how z podobných projektů, sektorů či situací.

 

Naši specialisté
na Interim Management
a IT Bodyshopping

Službu Interim Management mají v mBlue na starosti zkušení a na tuto konkrétní oblast specializovaní personalisté. Dokážou najít a oslovit vhodné kandidáty a včas je přivést do vaší firmy.

  • Moni square

    Mgr. Monika Čápová

    Head of HR Partners

    Pracuji v mBlue od roku 2015, aktuálně jako Head of HR Partners. Se svým týmem se zaměřuji zejména na nábor rolí do středního a vyššího managementu pro klienty z oblasti výroby a služeb. Jsem velkým zastáncem systematického prohlubování odbornosti, v mBlue vedu projekt interního vzdělávání zaměstnanců a mBlue akademii pro nováčky.

  • Ali square

    Ing. Alica Valachová

    Head of HR Partners

    Být pro Vás partnerem i v nestandardních situacích je pro mě výzvou a zároveň osobním závazkem. Baví mě nacházet společná řešení a hledání lidí na speciální role z oblasti výroby, stavebnictví či obchodu.

mBlue
reference

Přečtěte si, jak naši zákazníci hodnotí svou zkušenost se službou Interim Management.

  • kuncova novavax

    Eva Kuncová

    Finance and HR Director, NOVAVAX CZ a.s.

    V době našeho dynamického růstu jsme mBlue požádali o rychlé dodání manažerů pro projektovou spolupráci, tzv. Interim Managery, a to jak v technické oblasti, tak v HR, kvalitě nebo nákupu. Šlo o posily, které pomáhaly řídit rozšíření našeho výrobního závodu u Prahy. mBlue nám velmi rychle dodalo výborné odborníky, kteří své projekty úspěšně zvládli. Některým z nich jsme nakonec nabídli i trvalé zaměstnání. Jsme rádi, že nyní naše spolupráce s mBlue úspěšně pokračuje i v oblasti recruitmentu.

  • Radek Váňa

    Radek Váňa

    HR Director, Bobcat

    Milan Vondráček dokázal navázat velmi dobré vztahy s hiring managery naší společnosti a porozumět nejen profilům obsazovaných pozic, ale i specifickým požadavkům na osobnost kandidáta, tak aby kandidát dobře zapadl do konkrétního prostředí. Kontakty a zkušenosti, které Milan u nás ve společnosti získal, byť již jeho interim mise u nás skončila, využijeme nyní v klasickém dodavatelském vztahu, kdy Milan bude naším kontaktem na druhé straně v personální agentuře. Věříme, že znalost prostředí výrazně zkvalitní a zefektivní proces náboru zaměstnanců.

  • Petr Draxler

    Petr Draxler

    HR Director, Fortuna

    Veronika díky svým bohatým zkušenostem s náborem kvalifikovaných IT specialistů se rychle zorientovala v potřebách Fortuny a velice nám tak pomohla se zajištěním interim specialistů v době, kdy naše vlastní kapacita v této oblasti byla omezená.


Pošlete nám na sebe kontakt

a my se vám co nejdříve ozveme.

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů

Kde jsem psali o Interim Management
a IT Bodyshoppingu?