Zaměstnanecké průzkumy

Proměňte získané informace v konkurenční výhodu

1920×366 Banner Zaměstnanecké průzkumy

Chcete vědět, co se skutečně děje uvnitř firmy? Jak ji vidí vaši podřízení, kde jsou slabá místa a co naopak děláte dobře? Během deseti minut vám zaměstnanci poskytnou informace, z nichž může vaše firma těžit po celé měsíce. Zaměstnanecký průzkum tak ve svém důsledku nejen zvýší spokojenost pracovníků, ale také posílí vaši konkurenceschopnost

  • saves time kulate filtr

    10 minut

    Optimální zaměstnanecký průzkum by neměl respondentům zabrat víc než 10 minut.

  • 41% kulata

    90 % firem

    Téměř 90 % evropských firem provádí zaměstnanecké průzkumy.

  • Návrhová plocha 2

    10 dnů

    Průzkumy připravujeme zásadně na míru. Koncept pro vás sestavíme už za 10 dnů.

Zaměstnanecké průzkumy
vás posunou dál

Pokud chcete zvýšit spokojenost pracovníků a získat komplexní přehled o jejich názorech, je zaměstnanecký průzkum tím nejlepším nástrojem. Bezpečné prostředí anonymizovaných dat dá vašim lidem možnost vyjádřit se naprosto upřímně. Strukturované vyhodnocení pak ukáže, na co byste se měli primárně zaměřit. Díky tomu budou přijatá opatření cílená a efektivní

Každý průzkum spokojenosti, který připravujeme, je originál. Jen tak totiž přinese užitečné informace. Po dohodě s vámi se může zaměřit na angažovanost a motivaci zaměstnanců nebo firemní kulturu. Stejně tak umí průzkum odpovědět, jak vaši lidé vnímají pozici firmy mezi zákazníky, s jakými komplikacemi se v provozu setkávají a co podle nich brání dalšímu rozvoji. Pak už jen stačí sestavit akční plán a přetavit zaměstnaneckou zpětnou vazbu v kroky, které zvýší interní spokojenost a přinesou obchodní úspěch.

Zaměstnanecké průzkumy
krok za krokem

Zkušeně vás provedeme zaměstnaneckými průzkumy od prvotní myšlenky až po závěrečné vyhodnocení dat. Zmapujeme, co přesně potřebujete zjistit, navrhneme vhodné otázky a ověříme je na pilotní skupině. Teprve potom zajistíme distribuci tištěných nebo elektronických dotazníků. Pomůžeme vám také s interní komunikací, aby se do průzkumu zapojil co největší podíl zaměstnanců a vy jste tak získali relevantní data. Ta na závěr zanalyzujeme a závěrečnou zprávu vám osobně odprezentujeme. Její součástí bude pochopitelně i návrh akčního plánu včetně priorit.

  • Mikroprůzkumy

  • Rychle ověří postoje zaměstnanců
  • Jedna nebo dvě přesně cílené otázky
  • Blesková příprava, realizace i vyhodnocení
  • Klasické průzkumy

  • Pravidlo 10/10: cca 10 otázek a 10 minut na odpovědi
  • Strukturovaná zpětná vazba ke konkrétnímu problému
  • Podklad pro navazující akční plán
  • Komplexní pokrytí

  • Příprava na sběr dat
  • Analýza získaných informací
  • Návrh akčního plánu

Naši specialisté
na zaměstnanecké průzkumy

Všechny zaměstnanecké průzkumy sestavujeme výhradně na míru. Naši odborníci v nich propojují svou schopnost vcítit se do potřeb klienta s dovedností pregnantně interpretovat získaná data.

  • RL Marie Hořáková

    Mgr. Marie Hořáková

    HR Advisory Manager

    HR profesionál s dlouholetou praxí, vystudovaná psycholožka a zkušený kouč a lektor  v oblasti lidských zdrojů. Působila jako HR ředitelka/manažerka v bankovnictví, stavebnictví, technologických firmách a IT. Oblast jejího působení je rozvoj HR (nábor a výběr, adaptační program, AC/DC, kompetenční modely, hodnocení zaměstnanců, talent management, diagnostika etc.). Cílem Marie je nalézt tu nejlepší a fungující cestu k řešení potřeb klienta. Vyučuje personalistiku na VŠE.

  • Simona Caidlerová 300×300 px

    Mgr. Simona Caidlerová

    HR Advisory Manager

    Zkušená profesionálka v oboru řízení lidských zdrojů a interní komunikace. To, co dnes umí, se naučila ve velkých společnostech jako je Coca-Cola nebo Ahold (dnes Albert), ale hodně znalostí a dovedností jí dalo i působení v menších firmách, například když se podílela na založení a rozvíjení menší personální agentury. Její specialitou je audit a nastavování různých HR procesů a interní komunikace, ale dokáže své zkušenosti uplatnit i v jiných projektech. Kromě práce v HR se věnuje studiu datových analýz.

  • Blanka square

    Mgr. Blanka Mesárošová

    HR Manager

    Vystudovala personalistiku a v oblasti HR působí již 15 let. Od roku 2012, kdy se stala prvním zaměstnancem společnosti mBlue, jejím hlavním cílem je budování týmu a podílení se na vytváření strategii firmy.  Klientům pomáhá  s náborem,  headhuntingem, AC/DC, nastavováním adaptačního programu, kariérní a motivační strategií, talent managementem nebo outplacementem. Zakládá si na individuálním a vstřícném přístupu ke kolegům, klientům či kandidátům.

Zavolejte naší obchodní ředitelce Tereze Kockové na 724 914 180

nebo nám na sebe nechte kontakt, my se vám co nejdříve ozveme zpět.

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů
38 Nákupčí Shutter