Jak bude vypadat Váš pracovní den?
-
Nejdřív trochu oficialit: budete prostředníkem mezi projektovým oddělením a ostatními odděleními v rámci společnosti a zajišťuje, že projekty dostanou nezbytnou finanční podporu pro hladký průběh.
-
A to je v podstatě celé!
-
Ještě jsou tam činnosti, které k tomu patří, jako vhled do obchodích případů, snaha minimalizovat riziko a maximalizovat zisk, rozvíjet vztahy mezi všemi, kterých se to týká – projektový tým, controlling a hodně delegace, monitoringu a nakonec reporting, aby se vědělo, jak to všechno dopadlo
Co budete k práci potřebovat?
-
Pár projektů už máte za sebou a výhodou je znalost prostředí retailu
-
Znáte, jak se vede projekt od A do Z
-
Chuť pomáhat různým oddělením se vypořádat s nástrahami financování různých projektů
-
Umění vysvětlit, co je čeká a kdy
-
Máte analytické myšlení a nebojíte se ho použít
-
Baví Vás práce v kolektivu, ale umíte být samostatný
Co můžeme nabídnout my Vám
-
5 týdnů dovolené
-
Flexibilní pracovní doba
-
Jídelna přímo na centrále – dotované obědy za 40 Kč
-
Dotovaná Multisport karta za 400 Kč/měsíc
-
Prostor pro profesní rozvoj – velká firma, velké příležítosti
-
Fajn prostředí, kde jsou fajn lidé
Zaujala Vás tato nabídka? Pošlete Vaše CV a my se Vám ozveme s detaily.
Klíčová slova:
finance, analýza, controlling, project management, retail, fmcg, potraviny, obchod