Články se štítky Firemní kultura

Tuto otázku občas slýchám od klientů a odpověď na ni je překvapivě jednoduchá: když se chystáte najmout prvního zaměstnance. Firmám do 80 zaměstnanců se vlastní HR manager příliš nevyplatí.  Jaké jsou tedy v takovém případě další možnosti?

08. 07. 2019

Personálně-poradenská společnost mBlue se po 8 letech od svého vzniku rozhodla ke změně svého loga. Původní logo prošlo lehkou grafickou úpravou textové části a doplňuje jej nový symbol (piktogram) značky.

Ve středu 12. června se v prostorách Business Centra Aspira  konala inspirativní snídaně mBlue, na kterou zavítalo kolem 50 personalistů a vrcholových manažerů z řad středních a větších firem. Čekali je tři zajímavé tématické bloky o nejnovějších trendech ve firemním benefitech, o principech služby executive search a o aktuálních výsledcích dlouholetého výzkumu, který monitoruje důvody odchodu ze zaměstnání. 

Budování značky není jen záležitostí produktů nebo firem. Svou image si dlouhodobě budují také města, prestižní školy, světové měny, obrazy, knihy, známky, různé symboly a další. Nezmínili jsme však kategorii, která má mezi značkami zřejmě tu největší moc a společenskou sílu – a tou je lidská značka (personal branding).

29. 05. 2019

Baví nás objevovat nové projekty a aktivity, které přirozeně zlepšují komunikaci, vzájemnou důvěru a fungování teamu v mBlue. Koneckonců, jsme personálně-poradenská společnost, která se chce vymykat přísloví o kovářovic kobyle.

V mBlue si zakládáme na tom, že ke každému požadavku klientů přistupujeme individuálně na míru jeho potřebám a situaci. Proto jsme naše zaměstnance také chtěli odměnit dárkem přímo na míru a dopřát ji ten zážitek. K vánocům jsme každému nadělili poukaz do salónu Portamento na rohu Vodičkovy a Panské, kde šijí obleky a košile na míru. 

Jako již tradičně každý rok v lednu celá firma mBlue vyrazila mimo kancelář na dvoudenní offsite meeting, aby - nerušena každodenními záležitostmi - mohla vyhodnotit výsledky loňského roku a následně v teamech pracovat na strategickém nastavení projektů na rok 2019.

19. 11. 2018

mBlue slaví dnešní Den mužů. Všichni pánové hned po ránu na svém stole našli malou pozornost - láhev pivního speciálu. Ne náhodou se s muži a listopadem se pojí i další událost - kampaň Movember, která pomáhá budovat zdravý životní styl mužů a apeluje na jejich účast v preventivních programech typicky mužských onemocnění.

Letošní keltský svátek proměnil kanceláře mBlue i některé kolegy k nepoznání. Poránu se v Relaxu roomu servírovalo spoustu delikates, které se ucházely o medaili v soutěži o nejlepší/nejvtipnější halloweenský pokrm. Souboj to byl velmi těsný a vyrovnaný, v cílové rovince ale přeci jen jeden dezert dokázal zrychlit a ukázal soupeřům záda. Vítězným pokrmem se staly neodolatelné, hlínou posypané Hrobníkovy muffiny od Rada!!! V těsném závěsu byly Rozsekané prsty Páji a Terky dort s lahodnými pavouky. Všem děkujeme za účast!

Cesta ke sportovnímu úspěchu má mnoho společného s hledáním úspěchu a spokojenosti v zaměstnání nebo v osobním životě. Horolezec Marek Holeček už se roky věnuje motivačními přednáškám pro velké mezinárodní korporace i jednotlivce, které práce na vlastním seberozvoji zajímá. Sám patří k nejúspěšnějším a nejzkušenějším horolezcům současnosti. Letos jako úplně první Čech převzal cenu Zlatý cepín (Piolet d'Or), tedy něco jako Oscar mezi horolezci, který se uděluje za nejlepší výstupy za uplynulý rok. Krátce před udělením ceny se Marek sešel s námi v mBlue.