Specialista technického oddělení - oblast automobilů

Prodej a péče o zákazníka - Hlavní město Praha

Baví Vás auta a vše kolem nich?

Chcete být klíčovou osobou pro zákazníky společnosti, kteří řeší technické problémy na vozidle?

Chcete komunikovat i s autoservisy a vyjednávat podmínky?

Pak jste ta správná osoba!

 

Co bude náplní Vaší práce?

  • Přímá komunikace se zákazníky (pasivní linka), kteří řeší problém se svým vozem
  • Komunikace s dodavateli – servisy atd. ohledně podmínek
  • Zpracování požadavků od zákazníků a jejich zanesení do systému

Co byste měli splňovat?

  • Máte pozitivní vztah k autům
  • Baví Vás komunikovat po telefonu
  • Jste milí, příjemní a zákazníkům chcete vyjít vstříc
  • Domluvíte se alespoň částečně anglicky

Co Vám nabídne společnost?

  • Čeká vás unikátní neformální rodinné zázemí firmy, kam lidé chodí třeba i deset let.
  • Svou angličtinu maximálně vytuníte na kurzech přímo na místě.
  • Získáte 5 týdnů na lenošení. Stravenky, sick days, mobil a telefon jsou samozřejmostí.

 

Klíčová slova: zákaznický servis, technika, auta, technická podpora, Praha, AJ, zákaznický servis, technika, auta, technická podpora, Praha, AJ, zákaznický servis, technika, auta, technická podpora, Praha, AJ

Jméno a Příjmení*
E-mail*
Zpráva
Možnost připojit CV
Možnost další přílohy