Office MANAGER s němčinou

- Hlavní město Praha

Chcete pracovat pro stabilní zahraniční společnot v atraktivním prostředí pražského letiště?

Máte zkušenost v HR controllingu, comp&ben,  administrativy v segmentu gastro/cestovní ruch?

Máte rádi výzvy a chcete pracovat pro stabilní a významnou společnost s restauracemi po celém světě?

         Pokud ano, neváhejte nám zaslat Vaše CV.

Jaké byste měli splňovat předpoklady?

  • Plynulá AJ nutností/NJ nice to have
  • Zkušenost z administrativy ze segmentu gastro, retailu nebo cestovní ruch
  • HR, payroll, HR controlling, book keeping zkušenost
  • Pečlivost, výborná komunikace
  • Reprezentativní vystupování

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Práci v atraktivním prostředí pražského letiště/office zázemí
  • Samostatnou a zodpovědnou práci ve stabilní a dynamické spolenčosti
  • Možnost profesního růstu
  • Odpovídající platové ohodnocení

Klíčová slova: administration manager, admin work, office manager, HR, payroll, práce na letišti, administrativa, administration manager, admin work, office manager, HR, payroll, práce na letišti, administrativa, administration manager, admin work, office manager, HR, payroll, práce na letišti, administrativa

Jméno a Příjmení*
E-mail*
Zpráva
Možnost připojit CV
Možnost další přílohy