Specialista helpdesku - telco firma

IT a Telekomunikace - Hlavní město Praha

Jedinečná společnost z oblasti ICT hledá pro své dohledové centrum posilu na pozici specialista.

Co bude náplní Vaší práce?

  • Monitoring stavu sítí ICT a analýza problémových situací
  • Přijímání informací o poruchách
  • Koordinace nápravných aktivit
  • Reportování nestandardních událostí

Dejte nám o sobě vědět, pokud:

  • Máte zkušenosti z podobné pozice nebo máte znalost technologií TELCO
  • Umíte AJ na komunikativní úrovni
  • Pozice je vhodná i pro absolventy

Na pozici vám nabídneme kromě jiného:

  • Zodpovědnou roli ve známé společnosti s jedinečnými technologiemi
  • Možnost profesního růstu
  • Příjemné kanceláře s výhledem
  • Pracovní dobu po-pá, bez nočních směn
  • Množství firemních benefitů (5 týdnů dovolené, stravenky, flexibilní pracovní doba, vzdělávání a další)

Klíčová slova: dohledové centrum, NOC, network operation centre, support, telco, telecommunications, telekomunikace, IT, informační technologie, call centrum, operátoři, SLA, ICT, kontaktní centrum

----------------------------------------------------------------------------------------

mBlue mProfil - nechte si monitorovat trh práce podle Vašich přání: cv.mblue.cz

Jméno a Příjmení*
E-mail*
Zpráva
Možnost připojit CV
Možnost další přílohy