Asistent/ka jednatele / Vedoucí interních projektů - Říčansko

Administrativa - Interim / Projektová pozice - Středočeský kraj

Jste organizovaní, spolehliví, MS Office je pro vás brnkačka?

Máte již praxi v administrativě nebo s koordinací interních projektů?

Pak neváhejte a pošlete mi Vaše CV!

Co bude náplní této práce?

  • Stanete se pravou rukou jednatele společnosti
  • Budete odpovídat za svěřené úkoly a procesy v oblasti administrativy
  • Zajistíte koordinaci různých projektů
  • Budete komunikovat s lidmi napříč celou společností a zároveň s dodavateli

Co od Vás očekáváme?

  • Samostatnost, proaktivitu, nadšení učit se novým věcem a chuť říct si o feedback
  • Dodržujete termíny a deadliny, ohlídáte i neohlídatelné a máte o všem přehled
  • Máte zkušenost z oddělení logistiky nebo logistické společnosti
  • Používání angličtiny vnímáte jako výhodu (úroveň B2)
  • VŠ vzdělání výhodou

A co Vám na oplátku nabídneme?

  • Zodpovědnou a samostatnou pozici
  • Prostředí rozvíjející se firmy s mezinárodním přesahem
  • Balíček benefitů - Multipassy, stravování v místě pracoviště, sleva na firemní výrobky a na servis auta, zvýhodněný mobilní tarif pro celou rodinu...

Klíčová slova: asistent, asistentka, assistant, project coordinator, logistics, logistika, koorginátor projektů, projektové vedení, interní projekty, asistent, asistentka, assistant, project coordinator, logistics, logistika, koorginátor projektů, projektové vedení, interní projekty, asistent, asistentka, assistant, project coordinator, logistics, logistika, koorginátor projektů, projektové vedení, interní projekty

Jméno a Příjmení*
E-mail*
Zpráva
Možnost připojit CV
Možnost další přílohy