Back Office do české rodinné firmy

Administrativa - Hlavní město Praha

Hledáme novou kolegyni do úspěšné české firmy, která je předním provozovatelem kogeneračních jednotek. Jedná se o rodinnou společnost sdružující tým odborníků v mnoha oblastech – projektanti, technici, obchodníci. Respektující tradice a společenské hodnoty v přátelském prostředí.

Na co se můžete těšit?

  • Rozmanitá a pestrá práce. Budete vytvářet objednávky zboží, žádosti a reporty pro zákazníky, kontrolovat revize, sledovat stav skladu a mnoho dalšího
  • Komunikace s klienty, úřady a týmy
  • Čeká na Vás klidné a pohodové prostředí a komunikace napříč naší společností
  • Flexibilní pracovní doba - možnost jeden den v týdnu Home Office
  • Oceníme samostatnost a Vaše nápady na zlepšení/zefektivnění práce

Co u Vás oceníme?

  • Prokazatelná předchozí zkušenost na obdobné pozici
  • Selský rozum, dobré organizační a komunikační dovednosti
  • Uvítáme samostatný a proaktivní přístup
  • Chuť být součástí našeho pohodového týmu

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí stabilní úspěšné české společnosti
  • Různorodou pracovní náplň
  • Flexibilní pracovní doba, Home Office
  • Lokalita Praha 13
  • Samostatnou a odpovědnou práci
  • Seberealizaci na svěřených projektech – zařizování teambuildingových aktivit, vánoční dárků a eventů pro klienty
  • Mobilní telefon, notebook, 4 týdny dovolené

Klíčová slova: administrativní podpora, back office manager, administrativa, office assistant, asistentka provozu, front desk officer, back office, office manager, part time, administrativní podpora, back office manager, administrativa, office assistant, asistentka provozu, front desk officer, back office, office manager, part time, administrativní podpora, back office manager, administrativa, office assistant, asistentka provozu, front desk officer, back office, office manager, part time,

Jméno a Příjmení*
E-mail*
Zpráva
Možnost připojit CV
Možnost další přílohy