Sales support specialist

Prodej a péče o zákazníka - Hlavní město Praha

Baví Vás komunikace se zákazníky?

Jste pečlivá a chcete nastartovat svoji kariéru?

Nezaleknete se administrativy a chcete být pravou rukou Account managera?

 

Za co budete zodpovědný/á?

  • Administrativní podpora obchodního oddělení/ obchodníka
  • Tvorba nabídek, kalkulací, příprava smluv a dalších podkladů ke schůzkám
  • Práce s interními systémy a správa dokumentace
  • Komunikace s klienty, řešení jejich problémů a zodpovídání dotazů

Co byste měl/a splňovat?

  • Min.1- 2 roky praxe na obdobné pozici
  • AJ na středně-pokročilé úrovni (B1)
  • Velmi dobrá uživatelská znalost MS Office (zejména Excel)
  • Proaktivní přístup

Co Vám na pozici nabízíme?

  • Práci v moderních kancelářích s krásným zázemím
  • Super firemní kulturu a příjemné lidi v každém oddělení
  • Možnost se do budoucna rovzíjet a profesně růst
  • Benefity - 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní doba, stravenky, Multisport karta, kurzy AJ v rámci pracovní doby zdarma a mnoho dalšího

 

Klíčová slova: sales support specialist, asistentka obchodního oddělení, obchodní referent, obchodní asistentka, sales, obchod, podpora obchodu, Praha 5, sales support specialist, asistentka obchodního oddělení, obchodní referent, obchodní asistentka, sales, obchod, podpora obchodu, Praha 5, sales support specialist, asistentka obchodního oddělení, obchodní referent, obchodní asistentka, sales, obchod, podpora obchodu, Praha 5.

 

Jméno a Příjmení*
E-mail*
Zpráva
Možnost připojit CV
Možnost další přílohy