Customer Care & Logistics Specialist s angličtinou

Logistika / Supply chain - Hlavní město Praha

Baví Vás práce v zákaznickém servisu, rádi komunikujete se zákazníky a umíte plynně anglicky?

Baví Vás logistika?

Baví Vás administrativa, objednávky a umíte pracovat s objednávkovým systémem?

Naším klilentem je švýcarská výrobní společnost patřící mezi špičky ve svém oboru. 

Jaké jsou Vaše předpokady:

  • Praxe v logistice/zákaznickém servise 2-3 roky
  • Výborná komunikace se zákazníky, zpracování jejich požadavků a schopnost vytvářet silné obchodní vztahy s klienty
  • Kompletní zpracování objednávek (od zadání do systému až po vyskladnění)
  • Plánování logistiky, výdeje a doručení ke klientovi
  • Práce v SAP/ideálně na základě předchozí zkušenosti
  • Výborná znalost angličtiny
  • Prozákaznická orientace, týmová práce (zástupy kolegů v případě dovolené a další absence), bezproblémová komunikace, schopnost hledat řešení

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Zajímavou práci ve stabilní švýcarské společnosti (výroba v ČR)
  • Řadu zaměstnaneckých benefitů, další rozvoj a školení
  • Zajímavé platové ohodnocení
  • Možnost nástupu ihned
  • Lokalita práce: Praha 10 (v listopadu 2019 stěhování do nových prostor na Prahu 5)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, neváhejte nám zaslat Vaše CV v anglickém jazyce, těšíme se na Vás!

 

 

 

 

 

 

 

Jméno a Příjmení*
E-mail*
Zpráva
Možnost připojit CV
Možnost další přílohy