Asistentka CEO

Administrativa

Pro jednu z největších bank na českém i mezinárodním trhu hledáme asistentku. Pokud máte na obdobné pozici praxi a tato role by vás zajímala, zašlete nám vaše CV!

Jaká je náplň práce:

  • Profesionální administrativní a organizační podporu CEO
  • Organizace meetingů a porad boardu
  • Příprava dokumentů pro porady a jednání
  • Organizace služebních cest (letenky, hotely, itinerář cesty)
  • Jednání a získávání podkladů z dalších oddělení banky
  • Organizace eventů

 

Předpoklady pro pozici:

  • Zkušenost na pozici asistentky min 2 roky
  • Plynulá angličtina, perfektní znalost češtiny (slovem i písmem)
  • Znalost MS Office
  • Organizační schopnosti, příjemné vystupování, reprezentativní vzhled i vystupování
  • Výborné komunikační dovednosti

Co vám můžeme nabídnout:

  • Zajímavou práci s inspirativním leaderem
  • Zázemí stabilní banky na české i mezinárodním trhu
  • Širokou škálu benefitů (5týdnů dovolené, stravenky, penzijní připojištění, vzdělávání a rozvoj, sick days a další)
  • Možnost dalšího profesního růstu
  • Dobrou dopravní dostupnost v rámci Prahy

Pokud Vás nabízená pozice zaujala a splňujete výše uvedené předpoklady, neváhejte nám zaslat Vaše CV.

 

Jméno a Příjmení*
E-mail*
Zpráva
Možnost připojit CV
Možnost další přílohy