Asistentka pro finance,admin a CS

Administrativa - Hlavní město Praha

Naším klientem je významná mezinárodní společnost s celosvětovou působností zabývající se prodejem stínící techniky a architektonických prvků budov (podhledy a fasády)

PRACOVNÍ DOBA: flexibilní, poloviční úvazek

Náplň práce:

  • administrativní podpora finančního ředitele a vedení společnosti 
  • telefonická a emailová komunikace se zákazníky
  • komunikace s centrálou týkající se nákupu zboží, dopravy a distribuce
  • objednávání zboží a přepravy pro export a import
  • vyřizování skladové administrativy
  • asistence při zpracování interních výkazů a statistik dle potřeb vedení společnosti

Požadujeme:

  • ukončené SŠ obchodního/ekonomického směru (není podmínkou)
  • AJ na komunikativní úrovni slovem i písmem
  • uživatelská znalost PC (MS Word, Excel, Outlook)
  • pečlivost a spolehlivost, logické myšlení
  • velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, osobní vystupování
  • praxe v oboru vítána

Nabízíme:

  • práci v úzkém, středně mladém kolektivu
  • možnost profesního růstu a osobnostního rozvoje
  • zajímavé platové ohodnocení
  • zaměstnanecké benefity – stravenky, kurzy angličtiny, školení, služební telefon
  • příjemné pracovní prostředí v dobré lokalitě Prahy 6

----------------------------------------------------------------------------------------

Klíčová slova: asistentka, fakturace, objednávky, administrativa, zákaznický servis, logistika, transport, asistentka, fakturace, objednávky, administrativa, zákaznický servis, logistika, transport, asistentka, fakturace, objednávky, administrativa, zákaznický servis, logistika, transport, zkrácený úvazek, poloviční úvazek

Jméno a Příjmení*
E-mail*
Zpráva
Možnost připojit CV
Možnost další přílohy