Co bude Tvým úkolem:
-
Staneš se součástí týmu interního call centra.
-
Z naší databáze budeš identifikovat vhodné firmy k oslovení.
-
Telefonicky představíš naše služby, zjistíš potřeby klientů a domluvíš schůzku.
-
Budeš pracovat s interním systémem a zaznamenávat informace.
-
Vše tě naučíme a dostaneš plnou podporu při zaškolení.
Jakého člověka hledáme:
-
Máš chuť pracovat s lidmi a nebojíš se telefonovat – toto bude opravdu Tvůj denní chleba.
-
Umíš naslouchat a komunikovat profesionálně a empaticky.
-
Máš obchodní drive a motivují tě výsledky.
-
Zkušenost z HR nebo obchodu je velkou výhodou.
Jaká bude tvá odměna?
-
Pracovní režim – v krásných kancelářích nebo z tepla domova – HO dle domluvy, a flexibilní pracovní doba.
-
Dokážeme si poradit i s různou výší úvazku – preferujeme ale cca 20 hodin týdně
-
Zajímavá a motivační finanční odměna – kombinace fixu + variabilní složky za každou realizovanou schůzku
-
Rozvoj – naučíš se nové, moderní věci.
-
Velmi příjemní kolegové, rodinné prostředí a atmosféra – pořádáme různé firemní akce, kde se sbližujeme, seznamujeme a trávíme spolu čas i mimo kanceláře.
-
-
Tak co, stojí za to se znovu zapojit do pracovního procesu? 😊 Pošli mi své CV a naplánujeme společnou schůzku.
>Klíčová slova: call centrum, operátor call centra, nábor, recruitment, business development, sales, obchod, praha
>