Jak bude vypadat Váš pracovní den?
-
Vedení a kontrola účetnictví firmy – zpracování účetních dokladů, účtování bankovních a pokladních operací, evidence a inventarizace majetek
-
Podpora při přípravě měsíčních a ročních účetních závěrek (skupinových i lokálních) a daň. přiznání
-
Vedení týmu 13 účetních
-
Spolupráce s auditory a případně daňovými poradci
Co budete k práci potřebovat?
-
Znalosti českých účetních standardů a daňové legislativy, IFRS výhodou
-
Zkušenosti se spoluprací s auditory
-
Praxi s vedením a koordinací účetního týmu
-
Znalost anglického jazyka alespoň na úrovni B2 (komunikace v rámci skupiny)
-
Znalost ERP systému SAP (nutná), MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
Co můžeme nabídnout my Vám
-
Možnost aktivně ovlivňovat chod účetního oddělení a nastavovat procesy ve velké firmě
-
5 týdnů dovolené
-
Flexibilní pracovní dobu (fixní část mezi 9:00 a 15:00)
-
Jídelnu přímo na centrále – dotované obědy za 40 Kč
-
Multisport kartu za 400 Kč/měsíc
-
Prostor pro profesní i osobní rozvoj
-
Fajn prostředí, kde jsou fajn lidé
Těšíme se na Vás!