Co budete mít na starosti?
-
Komplexní správa mzdové a personální agendy zaměstnanců v souladu s legislativou a interními procesy (pracovní smlouvy, přihlášky/odhlášky, evidence lékařských prohlídek, mzdové listy, ELDP, daňová prohlášení, specifika zaměstnávání cizinců,..)
-
Správa absencí (nemocenská, mateřská, otcovská), správa docházkového systému
-
Měsíční výpočet a zpracování mezd (včetně přehledů pro sociální a zdravotní úřady), naturální příjmy
-
Komunikace s úřady (OSSZ, ÚP, ZP ….)
-
Zpracování ročního zúčtování daní
-
Zpracování potvrzení pro zaměstnance (potvrzení o výši příjmu aj.)
-
Údržba a aktualizace dat v personálním, docházkovém a účetním systému
-
Odškodňování pracovních úrazů – hlášení, vyúčtování Kooperativa
Co k tomu budete potřebovat?
-
Ukončenou SŠ s maturitou
-
Znalost mzdových a personálních předpisů
-
Znalost Microsoft Office (excel, word)
-
Ochotu učit se novým věcem
-
Znalost programu Pamica a Helios Nephrite výhodou
-
Spolehlivost, loajálnost, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, schopnost práce v týmu
-
Aktivní přístup k práci
Co Vám nabízíme?
-
Odpovídající finanční ohodnocení s čtvrtletními odměnami
-
Pracovní smlouvu na dobu neurčitou a kvalitní zaškolení
-
25 dní dovolené, 3 dny placeného zdravotního volna, stravenkový paušál
-
Slevy na firemní sortiment
-
Dárek k životnímu a pracovnímu jubileu
-
Flexibilní pracovní dobu a ochotu vyjít vstříc při životních potížích
Pokud máte zájem o tuto příležitost, neváhejte nám zaslat svůj životopis. Těšíme se na vás!