34 manažer zákaznického servisu Shutter

Customer Service supervisor

Máte zkušenost s řízením CS – nejlépe ve výrobní firmě? Hledáte vylepšení fungujících procesů? Rádi zjišťujete od kolegů a klientů, co byste mohli dělat pro ně lépe? Pak vám rádi nabídneme příležitost to dělat pro zavedenou mezinárodní výrobní (FMCG) společnost v Praze!

  • Negotiable
Mám zájem o pozici

Co budete dělat?
  • Řídit, optimalizovat a rozvíjet menší CS oddělení
  • Komunikovat s ostatními odděleními – logistika, fakturace, výroba, skladování, obchod – s cílem zkvalitnit servis pro klienty a odběratele
  • Procesovat případné reklamace – interní i externí
Co k tomu potřebujete?
  • Zkušenost s budováním a řízením CS
  • Schopnost analyzovat situaci a navrhovat procesní řešení v oblasti řešení podnětů od klientů, ostatních oddělení – budování vztahů s klienty, plánování procesů, objednávkový systém, splatnost faktur, reklamace, reporting
  • Komunikativní znalost AJ – slovem i písmem
  • ŘP sk. B
  • Prostor pro služební cesty
Co si odnesete?
  • Adekvátní finanční hodnocení
  • Služební auto i k soukromým účelům
  • Budete mít vedoucího, který je odbornou i lidskou oporou
  • Flexibilní pracovní dobu s možností HO
  • Stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, roční bonus