Co bude náplní vaší práce?
-
Komplexní správa mzdové a personální agendy zaměstnanců (pracovní smlouvy, přihlášky/odhlášky, mzdové listy, ELDP).
-
Evidence absencí a správa docházkového systému.
-
Měsíční výpočet a zpracování mezd, včetně komunikace s úřady (OSSZ, ÚP, ZP).
-
Řešení exekucí, insolvencí a dalších srážek z mezd.
-
Příprava ročního zúčtování mezd a potvrzení pro zaměstnance.
-
Zajištění odškodňování pracovních úrazů ve spolupráci s pojišťovnou.
-
Poskytování poradenství vedení společnosti ve všech personálních záležitostech.
-
Příprava pravidelných měsíčních reportů a aktualizace dat v systémech.
Co od vás očekáváme?
-
Min. SŠ vzdělání s maturitou.
-
Znalost mzdových a personálních předpisů a zkušenost na obdobné pozici (minimálně 2 roky).
-
Orientaci v Microsoft Office (Excel, Word).
-
Pečlivost, spolehlivost, samostatnost a týmového ducha.
-
Znalost systémů Pamica a Helios Nephrite výhodou, nikoli podmínkou.
Co vám můžeme nabídnout?
-
Stabilní zaměstnání v české společnosti s přátelskou atmosférou.
-
Odpovídající finanční ohodnocení s čtvrtletními odměnami.
-
Pracovní smlouvu na dobu neurčitou a kvalitní zaškolení.
-
25 dní dovolené, 3 dny placeného zdravotního volna, stravenkový paušál.
-
Slevy na firemní sortiment.
-
Dárek k životnímu a pracovnímu jubileu.
-
Flexibilní pracovní dobu a ochotu vyjít vstříc při životních potížích.
Hledáme kolegyni či kolegu na dlouhodobou spolupráci – s nástupem nejpozději v květnu nebo červnu 2025.
Pokud máte zájem o tuto příležitost, neváhejte nám zaslat svůj životopis. Těšíme se na vás!