Na jakou náplň práce se můžete těšit?
-
Kompletní Mobile device management pro správu Apple zařízení
-
L2 support (především opravy, nákup, kontrola funkčnosti veškerého zařízení)
-
Kontrola a evidence využívaných licencí
-
Komunikace s dodavateli
-
Školení zaměstnanců, plánování a navrhování změn v oblasti vývoje
Co u Vás proto oceníme?
-
Zkušenosti v oblasti IT (především se zařízením značky Apple)
-
Základní znalosti technické angličtiny
-
MS SharePoint a IP telefonie
-
Znalost sítí LAN/WAN, VMWare, technické certifikace a protokoly – výhodou
Co Vám za to můžeme nabídnout?
-
Možnost rozvíjet své odborné dovednosti
-
Práci u stabilní společnosti
-
25 dnů dovolené a 5 dnů osobního volna
-
Měsíčně až 8 dní home office
-
Pružnou pracovní dobu
Zaujala Vás tato pracovní pozice? Pak neváhejte a zašlete nám své životopisy!
__________
Klíčová slova: bank, bankovnictví, banking, IT, IT admin, IT administrátor, finanční instituce, Apple, Mobile device, Praha, Prague,