Recepční / Office manager(ka) s angličtinou

Nadnárodní farmaceutická společnost hledá komunikativní a organizovanou osobu na pozici recepční / Office Coordinator.

  • Negotiable
  • Prague Capital
Mám zájem o pozici

Co budete mít na starosti?
  • Recepci (Zabezpečení recepce) –komunikaci s příchozími návštěvami (i telefonáty, emaily), poštu, péče o zahraniční hosty
  • Správa firemních kanceláří spol. a chod kanceláře – zasedací místnosti, obsluha rezervačního systému pracovních a parkovacích míst, zajištění občerstvení a úklidu kancelářských prostor
  • Zajištění chodu kanceláří – zajištění občerstvení a úklidu, zodpovědnost za vybavení kancelářskými potřebami
  • Objednávky v systému SAP

Co byste měl/a splňovat?
  • Znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího a aktivní znalost angličtiny na komunikativní úrovni
  • Pracovní zkušenost na stejné nebo obdobné pozici
  • Jste komunikativní osobnost s výbornými organizačními schopnostmi, proaktivním přístupem a příjemným vystupováním

Co Vám na pozici nabízíme?
  • Smlouvu na dobu neurčitou
  • Pečlivé zaškolení, podporu po nástupu a následné firemní vzdělávání
  • Příspěvek na dopravu a stravování
  • 5 týdnů dovolené a 3 sick-dny
  • Možnost práce na zkrácený úvazek

Těšíme se na Váš životopis!

Klíčová slova: recepce, recepční, receptionist, farmacie, pharmacy, reception, asistentka, assistant, back-office, front-office