Co bude náplní práce?
• Péče o portfolio klientů v oblasti mezinárodního zdanění a transferových cen
• Analýza situace klienta, návrh řešení a nastavení dlouhodobé strategie
• Pravidelné sledování a reportování výsledků
• Práce s klienty – nadnárodními společnostmi různých zaměření, kde využijete své jazykové znalosti
• Samostatné řízení projektů
Jaké požadavky byste měl/a splňovat?
• Minimálně 3 roky praxe v oblasti mezinárodních daní a transferových cen
• Výborná komunikace v češtině i angličtině
• Vysokoškolské vzdělání v oboru financí, daní či účetnictví
• Analytický a samostatný přístup
• Pokročilá znalost MS Office
• Flexibilita a chuť se intenzivně rozvíjet v dané problematice
Co pozice nabízí?
• Odpovídající finanční ohodnocení a bonusy za dobře odvedenou práci.
• Atraktivní balíček zaměstnaneckých benefitů.
• Hlavní pracovní poměr s možností nástupu ihned.
• Skvělou příležitost posunout svoji kariéru s podporou zkušených odborníků.
• Komplexní školení a podporu pro odborné certifikace a zkoušky, včetně jazykového vzdělávání.
• Moderní kanceláře s perfektní dostupností.