Expert na zlepšování uživatelského zážitku

Společnost působící v oblasti obnovitelných zdrojů chce rozšířit své řady!Hledáme člověka, který zajistí, že bude zážitek pro uživatele co nejlepší. Máš cit pro design a zlepšování produktů? Je ti blízká optimalizace procesů?Pak na pozici Experta pro zlepšování uživatelského zážitku hledáme právě Tebe!Neváhej a zašli nám svoje CV!

  • Negotiable
Mám zájem o pozici

Co by jsi měl/a splňovat?
  • Zkušenost na podobné pozici – zákaznický servis, logistika, obchod
  • Ideálně zkušenost se zlepšováním uživatelského zážitku
  • Angličtina je obecně výhodou
  • Zákaznicky orientovanou osobnost
Na co se můžeš těšit?
  • Zázemí fajn rostoucí společnosti působící v oblasti obnovitelných zdrojů
  • Prostor pro seberealizaci
  • Flexibilní pracovní dobu- možnost home-office
  • Balíček benefitů – občerstvení na pracovišti, neformální firemní kulturu aj.
———————————————————————————————-
Klíčová slova: vedoucí zákaznického servisu, supervizor, team leader, zákaznický servis, customer care, specialista zákaznického servisu, zákaznická podpora, customer support, Praha, home-office