Co bude náplní Vaší práce?
-
Komunikace se současnými zákazníky a jejich podpora
-
Příprava nabídek a objednávek
-
Práce s interní databází – CRM
-
Úzká spolupráce s oddělením logistiky
Co byste měl/a splňovat?
-
Zkušenost na podobné pozici – zákaznický servis, logistika, obchod
-
Němčinu na velmi dobré úrovni, ideálně i angličtinu v rámci interní komunikace
-
K jazykům bude čeština obecně velkou výhodou
-
Zákaznicky orientovanou osobnost
Co Vám na pozici nabízíme?
-
Zázemí mezinárodní rostoucí společnosti
-
Po zaškolení možnost home-office (až 4 dny)
-
Vzdělávání a možnost personálního růstu
-
Balíček benefitů – Multisport karta, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, sick days atd.
———————————————————————————————-
Klíčová slova: němčina zákaznický servis, customer care, specialista zákaznického servisu, zákaznická podpora, customer support, AJ, NJ, Deutsch, Praha, home-office