Vaše hlavní úkoly:
-
Vedení technického týmu – motivace, rozvoj, nábor a řízení cca 10 specialistů
-
Zajištění bezproblémového technického provozu obchodní sítě po celé ČR
-
Správa a údržba technologií budov – chlazení, HVAC, elektro, BMS, bezpečnostní systémy
-
Koordinace dodavatelů – výběr, smlouvy, SLA, kontrola výkonu
-
Řízení rozpočtu a optimalizace nákladů
-
Reakce na havárie a krizové situace
-
Zavádění technologických inovací s důrazem na udržitelnost a efektivitu
-
Plnění legislativních a bezpečnostních požadavků
Co očekáváme my od vás?
-
VŠ technického směru (nebo SŠ s odpovídající praxí)
-
Prokazatelnou zkušenost s vedením týmu v oblasti technického provozu nebo správy budov
-
Silnou orientaci v technologiích obchodních jednotek (chlazení, HVAC, elektro, bezpečnostní systémy)
-
Projektové myšlení a schopnost zavádět nová technická řešení
-
Schopnost jednat s dodavateli a řídit náklady
-
Analytické uvažování, rozhodování na základě dat
-
Výborné komunikační dovednosti, tah na branku
-
Angličtinu na pracovní úrovni (slovem i písmem)
-
Řidičský průkaz sk. B a ochotu cestovat
A co nabízíme my vám?
-
Možnost ovlivnit technický směr firmy svými nápady a daty
-
Auto, mobil, počítač
-
5 týdnů dovolené pro lepší work-life balance
-
Flexibilní pracovní dobu (fix mezi 9–15 h)
-
Obědy v jídelně na centrále za 40 Kč
-
Multisport karta s příspěvkem – jen za 400 Kč/měsíc
-
Možnosti profesního růstu ve stabilní firmě s širokým polem působnosti
-
Příjemné a neformální prostředí s přátelskými kolegy
________________________________________
Zaujali jsme vás?
Zašlete nám své CV a pár vět o tom, proč právě vy byste měl/a být naším novým provozním manažerem. Těšíme se na vás!