Jak bude vypadat Váš pracovní den?
-
Organizace služebních cest a návštěv našich zahraničních kolegů
-
Správa vozového parku ve spolupráci s HR a Finančním oddělením
-
Významná podpora ředitelky při poradách managementu a v komunikaci s ostatními manažery a jiné běžné administrativní úkoly
-
Příprava firemních akcí a večírků a jiných interních projektů
-
Podpora interní komunikace a správa intranetu
Co budete k práci potřebovat?
-
Vstřícnost, radost z pomoci ostatním, pečlivost, nápady
-
AJ na běžné komunikativní úrovni
-
MS Office – Word (psaní dokumentů), Excel (jednoduchá tabulka), případně PP
-
Zkušenost s podobnou prací určitě výhodou
Na co se můžete těšit?
-
Dobré finance včetně bonusů
-
Možnost práce na HO dva dny v týdnu
-
Přátelský kolektiv a atmosféru, odkud nebude chtít jít domů
-
Zázemí stabilní společnosti, možnost se vzdělávat a rozvíjet
-
Prostor pro realizaci Vašich nápadů
-
Práce v krásném prostředí v centru Prahy
-
5 týdnů dovolené a 3 sick days
-
Prémiová zdravotní péče
-
Jazykové kurzy
-
Penzijní a úrazové pojištění
-
Stravenky!
-
Roční příspěvek na wellness a sport
-
Produkty společnosti zdarma a se slevou
Key words: Office manager, asistentka, back office, podpora, práce v Praze, AJ, fajn kolektiv