Blog mBlue

Jsme rádi, že nouzový stav 18.5.2020 skončil a se situace vrací do normálu, lidé do práce. Abychom vám usnadnili návrat do běžného provozu, připravili jsme základní doporučení, jak chránit své zaměstnance a obchodní partnery.

Jak všichni víme, momentální situace má větší či menší dopad na všechny typy podnikání. Řada společností se potýká s utlumením či zastavením své činnosti a řeší, co dál se zaměstnanci. Jiné firmy naopak potřebují sehnat nové zaměstnance. 

Proto jsme mimo jiné připravili pro zájemce z řad klientů i neklientů zdarma online snídaně, na které se může každý z vás připojit. 

Spokojenost klientů je naše základní priorita. Proto jsme naše klienty v průběhu února požádali o zodpovězení pár otázek. Zajímalo nás, jak vnímají naše služby i přístup svého mBlue HR Partnera, zda znají rozsah nabídky mBlue, požádali jsme o návrhy na zlepšení a v neposlední řadě jsme chtěli znát, jak je pravděpodobné, že by naše služby doporučili dále. 

aneb nejčastější HR otázky a odpovědi na téma pracovního práva.

V  době vyhlášení nouzového stavu v České republice a plošného omezení volného pohybu osob z důvodu ohrožení zdraví v souvislosti s prokázáním výskytu koronaviru (označovaný jako SARS CoV-2) na nejčastější otázky zaměstnavatelů mBlue připravilo ve spolupráci s právníky odpovědi.

S ohledem na aktuálně vyhlášený nouzový stav a omezení pohybu osob uzpůsobujeme od 16. 3. 2020 do odvolání systém fungování naší společnosti.

Pro bezpečí a zdraví našich klientů, kandidátů a zaměstnanců volíme primárně schůzky a pohovory v online formě přes Skype, Teams a jiné dostupné aplikace. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat.