Blog mBlue

08. 07. 2019

Personálně-poradenská společnost mBlue se po 8 letech od svého vzniku rozhodla ke změně svého loga. Původní logo prošlo lehkou grafickou úpravou textové části a doplňuje jej nový symbol (piktogram) značky.

Fakt, že 41% firem v ČR organizuje assessment centra, vyplynul jako jeden z výsledků průzkumu, které prováděla naše kolegyně v mBlue Karolína Šerá nejen pro svou diplomovou práci. Karolína oslovila přes 300 HR profesionálů, z nichž 86 se do průzkumu zapojilo. Jaké jsou v České republice zkušenosti firem s Assessment a Development centry (AC/DC)? Porovnali jsme výsledky s  podobnými výzkumy ze zahraničí.

Ve středu 12. června se v prostorách Business Centra Aspira  konala inspirativní snídaně mBlue, na kterou zavítalo kolem 50 personalistů a vrcholových manažerů z řad středních a větších firem. Čekali je tři zajímavé tématické bloky o nejnovějších trendech ve firemním benefitech, o principech služby executive search a o aktuálních výsledcích dlouholetého výzkumu, který monitoruje důvody odchodu ze zaměstnání. 

Budování značky není jen záležitostí produktů nebo firem. Svou image si dlouhodobě budují také města, prestižní školy, světové měny, obrazy, knihy, známky, různé symboly a další. Nezmínili jsme však kategorii, která má mezi značkami zřejmě tu největší moc a společenskou sílu – a tou je lidská značka (personal branding).

29. 05. 2019

Baví nás objevovat nové projekty a aktivity, které přirozeně zlepšují komunikaci, vzájemnou důvěru a fungování teamu v mBlue. Koneckonců, jsme personálně-poradenská společnost, která se chce vymykat přísloví o kovářovic kobyle.