Vaše role bude zahrnovat:
-
Vedení a motivace týmu auditu
-
Aktivní zapojení do poskytování auditorských služeb, metodické vedení a dohled nad členy týmu
-
Odpovědnost za realizaci auditorských zakázek a správnost auditorských spisů
-
Spolupráci na tvorbě firemní strategie v oblasti auditu
-
Nastavení obchodních cílů a plánů a odpovědnost za jejich plnění
-
Možnost zapojit se do rozvoje nových obchodních příležitostí v oblasti auditu
-
Možnost prezentovat společnost na odborných konferencích
-
Budování a udržování vynikajících obchodních vztahů s klienty
Jaké znalosti a zkušenosti u Vás hledáme?
-
Minimálně 5 let praxe v oblasti auditu
-
Znalost účetnictví, orientace v daňové legislativě a obchodním právu
-
Znalost IFRS/IAS a principů oceňování finančních nástrojů výhodou
-
Platnou auditorskou licenci od KAČR, případně jste v procesu jejího získání
-
Komunikativní znalost anglického jazyka (převážně pro příležitostné využití)
-
Řidičský průkaz skupiny B a ochotu občasného cestování
-
Zkušenost s vedením týmu výhodou
Co nabízíme:
-
Spolupráci s profesionály ve svém oboru, propojení dlouholetých zkušeností a moderního přístupu, podporu a sdílení know-how napříč společností
-
Pracovní prostředí podporující work-life balance – flexibilní pracovní dobu a možnost home office
-
Společnost založenou na hodnotách, otevřené komunikaci a lidském přístupu
-
Možnost kariérního postupu na pozici Partnera
-
Podporu ve vzdělávání, včetně certifikace ESG a dalších kurzů dle výběru
-
Další firemní benefity: 5 týdnů dovolené, 3 sick days, jazykové kurzy, příspěvek na stravování, dárkové poukazy, MultiSport kartu
-
Možnost spolupráce na hlavní pracovní poměr nebo na IČO