Jak bude vypadat Váš pracovní den?
-
Plánování oprav techniků, komunikace s autosalony, techniky i koncovými klienty
-
Příprava fakturace, komunikace s dodavateli, ověřování správnosti dokumentů
-
Správa firemní emailové komunikace s dodavateli i klienty
Co budete k práci potřebovat?
-
SŠ vzdělání
-
Výborné komunikativní schopnosti
-
Organizovanost a pečlivost – potřebu mít věci v pořádku
-
Angličtinu aspoň pro základní komunikaci ohledně pracovních věcí
Co můžeme nabídnout my Vám
-
Práci, která v důsledku pomáhá lidem zasaženým přírodním živlem
-
Velmi dobré finanční ohodnocení
-
Dovolenou nad zákonné limity mimo sezónu – v období červenec-srpen není možné si vybrat delší dovolenou kvůli pracovní pohotovosti
-
Fajn kolegy se základnou v Praze 8 – Čimice
-
Flexibilní organizaci práce
-
Firemní oblečení
-
Profesní růst v prostředí firmy, která nestagnuje
Zaujala Vás tato nabídka? Pošlete Vaše CV a my se Vám ozveme s detaily.
Klíčová slova:
Office manager, administration manager, administrativa, administrativní pracovník, back office, slovenština, angličtina, automotive