Co Tě u nás bude čekat:
-
Podpora nadřízeného a spolupráce napříč odděleními
-
Denní komunikace v rámci CER regionu
-
Příprava reportů, prezentací vedení, zajištění služebních cest a administrativa s nimi spojená
-
Správa servisních smluv pro zákazníky
Co bys měl/a mít?
-
Pokročilou znalost Excelu – v kontingenčních tabulkách jste jako doma
-
Plynulou angličtinu – komunikace v rámci CER regionu
-
Výhodou je zkušenost u oblasti servisních služeb
-
Analytické myšlení a cit pro komunikaci
Co Ti za to nabídneme:
-
Možnost pracovat v rámci globální společnosti – služební cesty
-
Příležitosti nejen ke kariernímu růstu napříč společností
-
Využití angličtiny i jazykové kurzy – u nás se máš možnost neustále zlepšovat
-
Flexibilitu – můžeš pracovat i z domova
-
Fajn benefity: 5 týdnů dovolené, pracovní pomůcky, Multisportku, stravenkový paušál, home-office ad.
Zaujala Tě tato role? Dej nám o sobě vědět! V krátkosti si zavoláme a odladíme základní věci, domluvíme se na společném (online) setkání a řekneme si oboustranně více detailů.
Klíčová slova: Analytik, Asistentka, Asistent, Assistant, strategie, Logistický specialista, servisní oddělení, excel, kontingenční tabulky, servisní smlouvy, prodej, komunikace, eventy, angličtina, English, Prague, Praha