Co bude Vaší náplní práce?
-
Péče o portfolio a komunikace se stávajícími zákazníky v rámci Evropy
-
Přijímání objednávek, zpracování reportů a řešení problémů ohledně reklamací
-
Úzká spolupráce s obchodními zástupci působícími na německém trhu
Jaké předpoklady k tomu potřebujete:
-
Zkušenost na obdobné pozici výhodou
-
Výbornou znalost psané i mluvené němčiny, stejně jako komunikativní angličtinu
-
Dobrou znalost MS Office – Excel, Outlook
-
Být týmovým hráčem, který přemýšlí nad tím, co dělá a dotahuje věci do konce
Na co se můžete těšit?
-
Zázemí v dynamické společnosti s mezinárodním přesahem
-
Přátelské pracovní prostředí – máme fajn kolektiv
-
Dlouhodobou spolupráci na HPP
-
5 týdnů dovolené, 5 dní sick days
-
Balíček benefitů – Multisport karta, stravenky, firemní notebook, jazykové kurzy plně hrazené zaměstnavatelem, teambuildingové aktivity atd.
Klíčová slova: customer service, customer service specilist, customer support, zákaznická podpora, zákaznický servis, technical, technical documentation, Prague, English, Deutsch, Angličtina, Němčina