Jaká by byla náplň práce?
-
Administrace a zpracování vybraných skupin daní a daňových účtů
-
Prověřování smluv z hlediska daňových povinností
-
Kontrola a úprava daňových odpisů v registru majetku, řešení případných chyb přes service desk
-
Analýza účtů a spolupráce na přípravě DPPO
-
Připrava podkladů pro local file
-
Sledování legislativních změn v oblasti daní a účetnictví
Co budete ideálně potřebovat?
-
VŠ vzdělání ekonomického směru
-
Minimálně 3 roky praxe v daňové problematice
-
Samostatnost a schopnost přijít s návrhem řešení
-
Znalost MS Office (Excel a Word)
-
Schopnost číst a analyzovat smlouvy z daňového hlediska, zvláště z pohledu DPH
-
AJ alespoň na písemné úrovni
-
Orientace v účetnictví
Co Vám můžeme nabídnout?
-
Stabilní zázemí nadnárodní společnosti
-
Moderní kanceláře v centru Ostravy s parkováním zdarma
-
Atraktivní mzdové ohodnocení a odměny
-
Flexibilní pracovní dobu a možnost využívat home office
-
Podporu profesního vzdělávání a osobního růstu
-
Další skvělé benefity (Cafeterie, příspěvky na děti, 6 týdnů dovolené, stravenky, úrazové pojištění, bezúročné půjčky, zvýhodněný tarif, zábavné firemní akce atd.)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, tak neváhejte a zašlete nám svůj životopis!
_____________
Klíčová slova: Daňový specialista, Tax Specialist, daňový konzultant, daňový expert, daň, daně, tax, taxes, smlouvy, účty, local file, DPH, DPPO, MS Office, Excel, Helios, Ostrava, Moravskoslezský kraj