Co bude Váš pracovní náplní?
-
Zpracování faktur, a provádění plateb, zadáte data do interních systémů, na které Vás zaškolíme, jedním ze systémů je třeba Helios.
-
Budete komunikovat s dodavateli a poskytovateli služeb.
-
Postaráte se o kolegy, stále se rozrůstáme, v rámci office managementu zajistíte pracovní podmínky, občerstvení nebo kancelářské potřeby.
-
Dostanete příležitost podílet se na interních projektech, které se týkají personalistiky a vytváření firemní kultury.
Co budete k práci potřebovat?
-
minimálně VOŠ nebo bakalářské vzdělání (ideálně ekonomického směru) je možné nahradit dostatečnou praxí
-
základní znalost účetnictví, fakturace
-
plynulá čeština a angličtina (FIREMNÍM JAZYKEM JE ANGLIČTINA)
-
bude se Vám také hodit pokročilá znalost Excelu, budete totiž zodpovídat za reporting (denní, týdenní, měsíční)
Na co se můžete těšit?
-
Nástup na HPP je možný IHNED
-
Nástupní mzda bude cca 35 až 40.000 Kč (dle Vašich zkušeností)
-
Firma sídlí na Praze 8 (Karlín – u metra Křižíkova)
-
5 týdnů dovolené, Flexi pass (Sodexo) 1000 Kč/měsíc, stravenky 70 Kč
Těšíme se na Vaše CV!