Co bude Vašim úkolem:
-
-
Vypracovávání a aktualizace dokumentů týkajících se procesů (ukazatele výkonnosti, akční plány).
-
Provádění interních auditů a spolupráce s externími auditory.
-
Odpovědnost za hodnocení a snižování rizik v oblasti jakosti, BOZP, PO a EMS.
-
Sledování technologického vývoje a dodržování standardu IATF.
-
Analýza rizik a navrhování zlepšení stávajících procesů.
-
Spolupráce na zavádění nápravných a preventivních opatření.
-
Komunikace s ostatními pobočkami v zahraničí.
-
Pravidelný reporting a vedení týmu.
Co budete potřebovat:
-
-
Vysokoškolské vzdělání technického zaměření nebo střední vzdělání s víceletou praxí.
-
5 let zkušeností na obdobné pozici
-
Znalost norem ISO 9001 a IATF 16949, platná certifikace auditora.
-
Práce s nástroji kvality (8D, FMEA, APQP, PPAP, Poka-Yoke).
-
Zkušenosti s budováním a udržováním systémů kvality.
-
Anglický jazyk min. na úrovni B2 (francouzský jazyk výhodou).
-
Znalost technických výkresů a dokumentace.
-
Samostatný a zodpovědný přístup k práci.
-
Řidičský průkaz skupiny B.
Co Vám nabízíme:
-
-
Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou.
-
Práci ve stabilní společnosti.
-
Pololetní bonusy dle dosažených výsledků.
-
Dovolená 23 dnů.
-
Stravenky v hodnotě 120 Kč/den.
-
Služební automobil i k soukromému využití.
-
Mobilní telefon a notebook.
Pokud máte zájem a splňujete dané požadavky, zašlete nám svůj životopis. Těšíme se na vaši odpověď!