Co bude Vaším úkolem?
-
Spolupráce s manažeresm nákupu (plánování objednávek, rozšíření portfolia, týdenní purchasing meetingy..) a oddělením Sales, Fakturace a Expedice
-
komunikace s českými i zahraničními dodavateli (přepravci)
-
Týdenní mezinárodní online meetingy s ostatními entitami v rámci společnosti
-
Budování vztahů s dodavateli jednotlivých značek produktů (pravidelné updaty)
-
práce v interním systému, s dashboardy, řešení emailové agendy, kontrola dokumentace, účast na inventuře, administrativa oddělení nákupu
Co u Vás oceníme?
-
SŠ vzdělání- ideálně technického zaměření (průmyslové, logistické či ekonomického směru)
-
2-3 leté zkušenosti na obdobné pozici výhodou – nákup, administrativa tohoto odd.
-
odpovědnost a analyticko-technické myšlení
-
AJ- znalost minimálně na úrovni min. B1
-
výborné komunikační schopnosti
-
znalost MS Office a znalost SW pro sklad a logistiku výhodou
Co nabízíme?
-
Stabilní práci v rostoucí mezinárodní společnosti
-
spolupráci se zkušenými kolegy v nákupním oddělení
-
stabilní práci a prima tým kolegů
-
5 týdnů dovolené a sick days
-
účast na firemních akcích
-
Další množství benefitů (například MultiSport karta, vzdělávací kurzy AJ, příspěvek na penzijní/životní pojištění, vlastní fitko na pracovišti, notebook, mobilní telefon)
Zaujala Vás tato pracovní příležitost? Pak neváhejte a zašlete mi své CV!
Klíčová slova:
#Nákup #Purchasing #Mezinárodníspolupráce #Angličitna #Mezinárodníobchod #Administrativa #Stabilní práce #Komunikace #Modernítechnologie #Analytickémyšlení