Co bude vaší hlavní náplní práce?
• Péče o stávající zákazníky v regionu Praha a Střední Čechy – pravidelné návštěvy, cenové a technické poradenství, posilování vztahů.
• Akvizice nových zákazníků – hledání nových obchodních příležitostí a budování dlouhodobých vztahů.
• Prodej a poradenství – poskytování odborného poradenství v oblasti firemních produktů
• Administrativa – zpracování nabídek, obchodních hlášení a spolupráce při organizačním zajištění objednávek.
Jaké zkušenosti a vlastnosti u vás oceníme?
• Technické vzdělání – SOŠ nebo SŠ (stavebnictví, elektro…) NEBO praxe v prodeji technického produktu
• Znalost práce na PC – schopnost pracovat s běžnými programy (MS Office apod.).
• Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič, ochota často cestovat v rámci přiděleného regionu.
• Český/Slovenský jazyk na úrovni rodilého mluvčího
Co vám nabízíme?
• Stabilní zaměstnání ve firmě s dlouholetou tradicí a dobrou pověstí
• Podporu zkušených a ochotných kolegů
• Propracovaný systém zaškolení a dalšího vzdělávání v oboru
• Balíček firemních benefitů: příspěvek na stravování, benefity dle vlastního výběru ze systému Cafeterie, zaměstnanecké slevy, nadstandardní dovolená.
• Služební vůz i k soukromým účelům.