Na této pozici Vás čeká…
-
Budování obchodní sítě v rámci České republiky – péče o stávající zákazníky, akviziční činnost (retence 50 %, akvizice 50 %) – zákazníci jsou z oblasti velkých i menších stavebních firem, developerů
-
Na základě schůzek se zákazníky, identifikace jejich potřeby, navržení vhodných technických řešení
-
Aktivní komunikace a technická podpora zákazníkům
-
Příprava cenových nabídek pro klienty dle ceníků
-
Jak práce v terénu (komunikace se stavbyvedoucími, developery atd.) tak kombinace práce z domova (vyřízení potřebné administrativy)
Co na této pozici nabízíme?
Možnost spolupráce se zkušenými kolegy v rámci Evropy. Náš klient je společnost s nízkým počtem stupňů řízení, která podporuje nezávislost, svobodu a efektivnost. To znamená, že při spolupráci máte možnost přispívat svými nápady a prosazovat své názory.
Mimo jiné také:
-
-
Budete stát u rozvoje společnosti v ČR – budete mít volné ruce v nastavování procesů
-
Možnost vybudování obchodního týmu a následně celé pobočky
-
5 týdnů dovolené
-
Služební auto pro soukromé účely, notebook a telefon
-
Příspěvek na sport
-
6 týdenní adaptační program včetně návštěvy pobočky ve Velké Británii
Budete se nám líbit když:
-
Máte zkušenost s obchodem z oblasti stavebnictví – oblast lešení, bednění, ochranných pomůcek atd.
-
AJ na úrovni B1 – důležité je rozumět, na mluveném projevu je vždy prostor zapracovat 🙂
-
Chcete být u budování české pobočky společnosti s možností posunu na Country managera
Pokud jste dočetli až sem, zašlete nám Váš životopis, rádi se s Vámi spojíme.