Jak bude vypadat Váš pracovní den?
-
budete komunikovat a jednat se zákazníky o našich produktech a vyřizovat objednávky
-
používat angličtinu – názvy výrobků jsou v AJ, a také Vás čekají občasné prezentace
-
organizovat si práci podle svých představ
Co bude k práci potřebovat?
-
aktivní znalost angličtiny (mluvená i písemná forma)
-
ukončené VŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
-
schopnost prezentace a výborná komunikace se zákazníky zejména v oblasti nákupu, kvality a R&D
-
aktivní ŘP – čeká Vás občas cesta za klienty
-
běžnou uživatelskou znalost Excel, Word, Teams, Outlook
-
schopnost dobře si zorganizovat svou práci
-
výhodou je zkušenost z oboru a znalost SAPu
Na co se můžete těšit?
-
zkušený tým kolegů a kolegyň, kteří Vás podpoří a pomohou rychle se adaptovat v nové pozici
-
možnost kariérně růst – na vedoucí pozici
-
dovolenou 5 týdnů
-
po zapracování možnost přidělení služebního automobilu pro pozici prodejce
-
a další benefity, jako jsou kupříkladu příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění,…
-
pracovní místo přímo na stanici metra B
Už neváhejte se změnou pracovního místa, to svoje NOVÉ jste právě našli!
Pošlete své CV ještě dnes – nástup může být ihned.
Klíčová slova: obchodník, obchodní zástupce, sales manager, key account manager, KAM, elektronické součástky, technika, elektronika, obchod, péče o zákazníka, angličtina