43 Office manager Shutter

SENIOR OFFICE MANAGER – FIRMA S RODINNÝMI HODNOTAMI

Chcete pracovat pro firmu, kde slušnost, stabilita a schopnost ocenění nejsou jen prázdné pojmy? Distribuční společnost technického zaměření nyní hledá do svého menšího sehraného týmu nového kolegu/novou kolegyni na pozici SENIOR OFFICE MANAGER s důrazem na vyřizování ekonomické agendy. Jedná se o zodpovědnou roli, kde dostanete příležitost ovlivňovat klíčové operativní úkoly v rámci firmy. Odměnou Vám bude pohodová atmosféra v týmu a firma, která si Vás bude vážit a dokáže Vaši práci ocenit.

  • Mzda dohodou
  • Hlavní město Praha
Mám zájem o pozici

Jak bude vypadat Vaše pracovní náplň?
  • Zodpovědnost za administrativní a organizační chod back-office (smlouvy, archivace, objednávky kancelářského materiálu, vyřizování pošty, pochůzky na úřady…)
  • Supervize dvou asistentek
  • Administrativní a organizační podpora jednatele firmy
  • Správa ekonomické agendy firmy
– Kontrola faktur a dalších účetních dokumentů
– Intenzivní spolupráce s účetní
– Správa bankovních účtů, platebních karet a pokladny
– Zpracování cestovních příkazů
– Příprava podkladů pro účetní závěrku (rozúčtování na střediska, mzdy, docházka, dovolená, DPH…)
– Zpracování dalších finančních podkladů a reportů dle potřeby
  • HR agenda
– Příprava nástupních a výstupních dokumentů
– Zajišťování lékařských prohlídek
– BOZP, PO
– Spolupráce na organizaci výběrových řízení
  • Častá komunikace s centrálou v Německu

Jaké zkušenosti/vlastnosti oceníme?
  • Zkušenost z obdobné role (office management, back-office asistent, executive asistent), pozice může být zajímavá i např. pro účetní či fakturanty/ky, kteří hledají rozmanitější práci
  • Pokročilou znalost anglického (německý jazyk výhodou) – častá komunikace s kolegy ze zahraničních poboček
  • Vyzrálou osobnost, schopnost vyřizovat zodpovědné úkoly s přímým dopadem na vedení firmy a schopnost zvládat deadliny
  • Výhodou je orientace v základech účetnictví. Zkušenost není nutná, rádi Vás vše naučíme – důležité je zejména:
  • Nadšení pro detailní/analytickou práci s čísly
  • Časovou flexibilitu – schopnost pokrýt nárazově větší projekty (uzávěrky, příprava ročního plánu atp.)

Co získáte?
  • Zodpovědnou práci s dlouhodobou perspektivou
  • Zázemí úspěšné firmy, která si cení svých zaměstnanců
  • Důkladné zaškolení a podporu při adaptaci
  • Atmosféru menší rodinné firmy s dlouholetou historií v oboru
  • Flexibilní pracovní dobu s možností home office
  • Velmi slušné platové ohodnocení s výhledem dalšího platového růstu + každoroční automatické navýšení platu
  • Firemní benefity – 5 týdnů dovolené, 3 sick days, stravenkový paušál, příspěvky na penzijní/životní pojištění, možnost využití firemního auta pro pracovní pochůzky