Na této pozici Tě čeká:
-
Denní komunikace se zákazníky/řidiči/kolegy – nesmíš se bát mluvit
-
Vypracování reportů pro zákazníka a související administrativní činnosti
-
Vyřizování reklamací a předání dat na příslušná oddělení
Velkou výhodou je, pokud:
-
Jsi komunikativní, flexibilní a umíš si dobře zorganizovat práci
-
Domluvíš se AJ/NJ – zejména písemnou formou
-
Ti nevadí pracovat na dvousměnný provoz (ranní 6:45 – 15:00, odpolední 14:00 – 22:15)
Za to vše Ti nabídneme:
-
Zázemí ve stabilní rodinné společnosti, která není nováčkem na trhu
-
Přátelský kolektiv, na který se můžeš spolehnout
-
5týdenní dovolenou, lístky do divadla či kina, firemní notebook i telefon, karta do ZOO, stravenky v hodnotě 100 Kč, firemní akce a mnoho dalšího
-
Příspěvek na dopravu
Klíčová slova: transport, logistic, logistika, administrativa, odděleni transport, Excel, absolvent, anglický jazyk, německý jazyk, reportování, reporty, dvousměnný provoz