CO U NÁS ZÍSKÁTE:
-
Možnost podílet se na rozmanitých projektech realizovaných v týmu Marketingu
-
Připravovat komunikaci projektů a aktivit zaměstnavatele
-
Příležitost rozvíjet obchodní značku v digitálním prostředí
-
Zkušenosti s rozvojem a správou obsahu napříč digitálními kanály
-
Zajímavou a pestrou práci s možností dalšího odborného rozvoje jak interně tak formou externích školení nebo workshopů
-
Příjemné dynamické pracovní prostředí v centru Prahy (Rustonka v Karlíně – v budově máme restauraci, fitko, galerii a krásnou terasu)
-
Řadu zaměstnaneckých výhod: 25 dní dovolené, 3 dny sick days, možnosti práce na home office, zvýhodněné produkty, teambuildingy, firemní akce, týmová setkávání, apod.
NA ČEM BUDETE PRACOVAT:
-
Zapojíte se do rozmanitých projektů v Marketingu – od online komunikace, přes podporu jednotlivých projektů, až po produkční práce
-
Budete rozvíjet značku v online prostředí
-
Spravovat a rozvíjet sociálních sítě
-
Navrhovat, realizovat a evaluovat kampaně podporující pozici značky na trhu
-
Zpracovávat podrobnou analytiku a reporting svěřených oblastí s následnými návrhy na konkrétní řešení na zlepšení výsledků
-
Řídit obsah napříč kanály: kampaně, web, sociální média a newsletters
-
Prostřednictvím detailních insightů budete poznávat zákazníky, s cílem porozumět jejich chování a potřebám, abyste následně vyhodnotil/a a identifikoval/a potenciál pro rozvoj svěřené oblasti
-
Aktivní spolupráce s agenturami a dalšími týmy – marketingová komunikace, PR/content tým, výzkum, zákaznická zkušenost, eventy s cílem maximalizovat zákaznickou zkušenost
-
Sledovat nové trendy, technologie a inovace v oblasti marketingové a specificky pak online komunikace
CO BUDETE KE SVÉ PRÁCI POTŘEBOVAT:
-
Zkušenosti s disciplínami napříč marketingovou komunikací, speciálně pak z online prostředí, včetně PPC, SEO, RTB, e-mailing, práce s databázemi, reporting, Google Analytics a další webové analytiky
-
Znalost správy a rozvoje sociálních sítí.
-
Zvládnete základní copywrite pro práci s obsahem a máte zkušenosti s jeho šířením
-
Rádi bychom, abyste měl/a SŠ/VŠ vzdělání se zaměřením marketing
-
Minimálně 3 roky zkušeností s marketingovou komunikací, umění řídit značku v online prostředí
-
Samostatnost, schopnost organizovat si vlastní práci, aktivně přicházet s novými nápady, přesvědčivě je prezentovat a řídit jejich realizaci
-
Analytické myšlení – schopnost myslet „ve velkém“ na základě dostupných dat a údajů
-
Zkušenost s řízením externích dodavatelů (mediálních, kreativních, produkčních agentur)
-
Nebojíte se komplexity a baví Vás oblast finančnictví anebo ještě lépe investování
-
Ke své práci občas využijete i angličtinu, proto je důležité mít její aktivní znalost
Zaujala Vás tato pozice? Tak neváhejte a zašlete mi Váš životopis.
———————————————————————————————-
Klíčová slova: marketing, online, sociální sítě,