64 specialista marketingu Shutter

SPECIALISTA MARKETINGU – ZAMĚŘENÍ NA ONLINE A SOCIÁLNÍ MÉDIA

Do našeho menšího marketingového týmu hledáme nového kolegu nebo kolegyni s praxí v online marketingu, samostatného, s analytickými schopnostmi, který se nebojí velkého záběru pozice.

  • 60-90 tis. Kč / měs.
  • Hlavní město Praha
Mám zájem o pozici

CO U NÁS ZÍSKÁTE:
  • Možnost podílet se na rozmanitých projektech realizovaných v týmu Marketingu
  • Připravovat komunikaci projektů a aktivit zaměstnavatele
  • Příležitost rozvíjet obchodní značku v digitálním prostředí
  • Zkušenosti s rozvojem a správou obsahu napříč digitálními kanály
  • Zajímavou a pestrou práci s možností dalšího odborného rozvoje jak interně tak formou externích školení nebo workshopů
  • Příjemné dynamické pracovní prostředí v centru Prahy (Rustonka v Karlíně – v budově máme restauraci, fitko, galerii a krásnou terasu)
  • Řadu zaměstnaneckých výhod: 25 dní dovolené, 3 dny sick days, možnosti práce na home office, zvýhodněné produkty, teambuildingy, firemní akce, týmová setkávání, apod.
NA ČEM BUDETE PRACOVAT:
  • Zapojíte se do rozmanitých projektů v Marketingu – od online komunikace, přes podporu jednotlivých projektů, až po produkční práce
  • Budete rozvíjet značku v online prostředí
  • Spravovat a rozvíjet sociálních sítě
  • Navrhovat, realizovat a evaluovat kampaně podporující pozici značky na trhu
  • Zpracovávat podrobnou analytiku a reporting svěřených oblastí s následnými návrhy na konkrétní řešení na zlepšení výsledků
  • Řídit obsah napříč kanály: kampaně, web, sociální média a newsletters
  • Prostřednictvím detailních insightů budete poznávat zákazníky, s cílem porozumět jejich chování a potřebám, abyste následně vyhodnotil/a a identifikoval/a potenciál pro rozvoj svěřené oblasti 
  • Aktivní spolupráce s agenturami a dalšími týmy – marketingová komunikace, PR/content tým, výzkum, zákaznická zkušenost, eventy s cílem maximalizovat zákaznickou zkušenost
  • Sledovat nové trendy, technologie a inovace v oblasti marketingové a specificky pak online komunikace
CO BUDETE KE SVÉ PRÁCI POTŘEBOVAT:
  • Zkušenosti s disciplínami napříč marketingovou komunikací, speciálně pak z online prostředí, včetně PPC, SEO, RTB, e-mailing, práce s databázemi, reporting, Google Analytics a další webové analytiky
  • Znalost správy a rozvoje sociálních sítí.
  • Zvládnete základní copywrite pro práci s obsahem a máte zkušenosti s jeho šířením
  • Rádi bychom, abyste měl/a SŠ/VŠ vzdělání se zaměřením marketing
  • Minimálně 3 roky zkušeností s marketingovou komunikací, umění řídit značku v online prostředí
  • Samostatnost, schopnost organizovat si vlastní práci, aktivně přicházet s novými nápady, přesvědčivě je prezentovat a řídit jejich realizaci 
  • Analytické myšlení – schopnost myslet „ve velkém“ na základě dostupných dat a údajů
  • Zkušenost s řízením externích dodavatelů (mediálních, kreativních, produkčních agentur)
  • Nebojíte se komplexity a baví Vás oblast finančnictví anebo ještě lépe investování
  • Ke své práci občas využijete i angličtinu, proto je důležité mít její aktivní znalost
Zaujala Vás tato pozice? Tak neváhejte a zašlete mi Váš životopis.
———————————————————————————————-
Klíčová slova: marketing, online, sociální sítě,