SPECIALISTA NÁKUPU/PROCUREMENT SPECIALIST

Pro globální firmu z oblasti spotřební elektroniky hledáme člověka, který bude zajišťovat veškeré nákupní procesy ve společnosti. Důležité jsou pro nás zejména zkušenosti s výběrem dodavatelů a vyjednávání o cenách. Rádi dáme příležitost i kandidátům, kteří mají tyto zkušenosti i například z office managementu.

  • Mzda dohodou
  • Hlavní město Praha
Mám zájem o pozici

Hlavní zodpovědnosti:
  • Řízení nákupu veškerých firemních služeb a produktů (kancelářské potřeby, marketingové předměty, nákup firemních automobilů atp.)
  • Výběr a hodnocení vhodných dodavatelů pro HR, marketingové a další firemní služby
  • Vyjednávání s dodavateli o cenových podmínkách
  • Úzká spolupráce s finančním ředitelem
  • Zajištění smluvní administrativy a pravidelný reporting
Jaké zkušenosti budete potřebovat?
  • Zkušenosti s výběrem dodavatelů a vyjednáváním o cenách (ideálně pro větší korporátní firmu)
  • Výborné vyjednávací a komunikační dovednosti
  • Znalost českého/slovenského jazyka na úrovni rodilý mluvčí + znalost anglického jazyka na pokročilé úrovni (denní komunikace v anglickém jazyce)
Co Vám nabízíme?
  • Zázemí silné globální společnosti, která má přední pozici na trhu
  • Příležitost pracovat na nově vytvořené pozici, kde budete spoluvytvářet související procesy
  • Pestrou pracovní náplň
  • Možnost využívat angličtinu na denní bázi
  • Home office 1 den v týdnu
  • Firemní benefity – příspěvek na stravování, příspěvek na životní/penzijní pojištění, příspěvek na dopravu, Multisport karta, sleva na firemní produkty