Jak by vypadala Vaše práce? Stanete se součástí mezinárodního týmu, který zastává důležitou úlohu v plánování výrobních kapacit a dodávek materiálů do společnosti. Budete pomáhat hlavně s reportingem a analýzami a poskytovat administrativní a organizační podporu seniorním kolegům. Postupně se zapojíte také do samotného plánování dodávek zboží od distribučních partnerů a vytváření + sledování výrobního plánu s důrazem na optimální využití kapacit. Čeká Vás úzká spolupráce s výrobním oddělením, ale i dalšími odděleními napříč firmou. Budete komunikovat také s kolegy ze zahraničních poboček, takže aktivně využijete znalost angličtiny.
Jaké zkušenosti a znalosti na této pozici uplatníte? Potřebujeme hlavně velmi dobrou znalost Excelu (znalost pokročilých funkcí a kontingenčních tabulek, práce s velkým množstvím dat, schopnost bez potíží komunikovat v angličtině a ochotu cestovat firemním autem 1-2x v rámci týdne na otočku mimo Prahu. Uvítáme zkušenosti z logistiky/výroby, ale není to podmínkou. Je pro nás důležité, abychom si sedli po lidské stránce, ostatní se dá naučit.
Co Vám můžeme nabídnout? Slušný plat a širokou nabídku benefitů, které můžete čerpat dle vlastního výběru v rámci systému Cafeteria, kde přispíváme velmi štědrou částkou (benefity zaměřené na kulturu, sport, zdraví a vzdělávání). Flexibilitu – pružnou pracovní dobu, home office, sick days, 5 týdnů dovolené. Ale hlavně práci, do které se budete těšit 😊 Firma stojí na pevných hodnotách, váží si svých zaměstnanců a podporuje je v rozvoji.
>