Co Vás na pozici čeká:
-
Rozvoj, transformace i monitoring především v oblastech Online & Mobile Banking, Public Web Site
-
Pomoc s marketingem, obchodem i inovacemi, jednoduše dostat společně produkt do světa
-
Spolupráce se CRM a vyhodnocování úspěšnosti kampaní
-
Analýza chování klientů a nabízení správných produktů v digitálním omni-channel prostředí
-
Optimalizace UX/UI digitálních kanálů na základě analytických dat
-
Spolupráce s digitálními experty cross-countries v agilním projektovém prostředí
Co od Vás očekáváme:
-
1-2 (nebo i více) roků zkušeností na pozici s péčí o direct channels v bance
-
Aktivní znalost angličtiny
-
Znalost bankovních procesů a produktů (hlavně v rámci retailové sítě: tedy účty, karty, investice, úvěry, hypotéky,…)
-
Schopnost přízpusobit se změnám a rychle na ně reagovat, jak již z Digital můžete znát
-
Odolnost vůči stresu a schopnost řídit vlastní agendu
-
Víte, jak se starat o zákazníka a co potřebuje (znalost metodiky z “customer experience” je výhodou)
Co Vám nabídne společnost:
-
Příležitost stát se expertem v nejdynamičtěji se rozvíjející oblasti moderního bankovnictví, digital banking
-
Prostor pro uplatnění vlastních nápadů a inovací
-
Spolupráci na mezinárodních projektech v rámci bankovní skupiny a sdílení know-how
-
zázemí úspěšné mezinárodní banky
-
Příjemné pracovní prostředí s mladým a dynamickým kolektivem
-
Velkou šanci k profesnímu růstu
-
Velmi dobré platové ohodnocení s dalšími benefity
-
Širokou nabídku zaměstnaneckých výhod (5 týdnů dovolené, Sick days, stravenky, kafeterie,…)
-
Výhodné podmínky bankovních produktů
-
Slevy u partnerů
Zaujala Vás pozice? Těšíme se na Váš životopis!