34 manažer zákaznického servisu Shutter

Vedoucí zákaznického servisu

  • Povedete tým

Jste ambiciózní, komunikativní a máte zkušenosti s vedením týmu? Máme pro vás skvělou příležitost stát se Vedoucím zákaznického oddělení v dynamickém týmu. Tato role je klíčová pro růst naší společnosti a rozvoj oblasti velkovýroby a zakázkové výroby marketingových obalů. Hlavním cílem této pozice je vést a motivovat tým k dosahování vynikajících výsledků.

  • Mzda dohodou
  • Středočeský kraj
  • Plný úvazek
Mám zájem o pozici

Co bude vaší náplní práce?
  • Vedení, motivace a rozvoj týmu
  • Interní optimalizace: Vaše analytické a strategické myšlení přijde vhod při zajišťování efektivity interních procesů a podmínek pro zpracování nabídek a zakázek.
  • Strategická spolupráce: Budete hrát klíčovou roli v týmu, spolupracujíc s obchodními zástupci na strategickém směřování společnosti.
  • Komunikace a spolupráce: Vaše schopnosti komunikace budou klíčové při spolupráci s obchodními partnery.
  • Zodpovědnost: Na vás bude spadat zodpovědnost za interní fungování obchodu, a budete mít příležitost ukázat svou vizi a kreativitu.
Co požadujeme od vás?
  • Zkušenost s vedením lidí: Máte schopnost vést, motivovat a rozvíjet tým.
  • Vynikající komunikační a organizační dovednosti: Umíte efektivně komunikovat a organizovat práci týmu.
  • Analytické a strategické myšlení: Máte schopnost analyzovat situace a vyvíjet strategie pro úspěch.
  • Schopnost pracovat pod tlakem.
  • AJ na úrovni min B2
Co vám nabízíme?
  • 25 dní dovolené
  • Občerstvení ve společnosti
  • Občasný homeoffice
  • Školení a rozvojové plány
  • Možnost kariérního růstu
Pokud splňujete dané požadavky a cítíte se být vhodnými pro tuto pozici, rádi bychom vás poznali. Pošlete nám svůj životopis.