34 manažer zákaznického servisu Shutter

Vedoucí zákaznického servisu – super společnost

  • Homeoffice
  • Povedete tým

Chcete být součástí dynamické společnosti, kde myslí na své zaměstnance? Baví Vás komunikovat se zákazníky a k tomu řídit menší tým? Nezaleknete se komunikace v angličtině? Pro stabilní výrobní společnost hledáme člověka, který zastřeší jeden z týmů v rámci Customer Service. Neváhejte a pošlete mi Váš životopis.

  • 30-60 tis. Kč / měs.
  • Ústecký kraj
  • Plný úvazek
Mám zájem o pozici

Co Vás na pozici čeká?
  • Menší tým, který povedete – cca 5 lidí – jeho motivace, školení
  • Komunikace s největším zákazníkem a řešení jeho požadavků – zpracování objednávek, řešení logistiky, plánování
  • Tvorba reportů pro management – práce se SAPem a Excelem
  • Komunikace napříč společností (s IT oddělením, obchodem, výrobou)
Jaké předpoklady k tomu potřebujete?
  • Nebojíte se komunikovat v angličtině – komunikace se zahraničními zákazníky na denní bázi i s centrálou v zahraničí
  • Pokročilá znalost Excelu – tvorba kontingenčních tabulek
  • Zkušenost s komunikací se zákazníky
  • Výhodou je manažerská zkušenost – menší tým
Co za to na oplátku?
  • Zázemí stabilní dynamické společnosti v zajímavém výrobním prostředí
  • Možnost profesního i osobního rozvoje – posun na pozice i do zahraničí
  • Spolupráce na digitalizaci firmy – přechod společnosti na SAP 4 HANA, nastavování procesů, key user
  • Zajímavé finanční ohodnocení
  • Velmi široký systém benefitů (náborový příspěvek, příspěvek na dopravu, za doporučení nového kolegy, penzijní připojištění, 25 dní dovolené a mnoho dalšího..)