Specialista zákaznického servisu - FMCG

Prodej a péče o zákazníka - Hlavní město Praha
  • Baví Vás komunikovat se zákazníky i interně v rámci společnosti?
  • Nezaleknete se komunikace v AJ?
  • Jste ten pravý člověk, který zajistí, aby vše hladce šlapalo?

Pak možná hledáme právě Vás!

Co budete mít na starosti?

  • Komunikaci se zákazníky (potravinářské řetězce) a zpracování objednávek
  • Zajištění hladkého chodu v rámci logistiky – plánování, koordinace
  • Budete dbát na to, aby bylo vždy dostatek zboží na skladě
  • Řešení nesrovnalostí v dodávkách a případné reklamace

Co od Vás očekáváme?

  • Baví Vás věci organizovat a jste v tom dobří
  • Zajímá Vás komunikace se zákazníky i logistika
  • Domluvíte se AJ – tady ji opravdu využijete
  • Máte zkušenosti s prací v SAPu – anebo se nebojíte se to naučit

Co dostanete na oplátku?

  • Práci ve společnosti, kde se s lidmi pracuje – v zákaznickém servisu Vás nenechají věčně, do budoucna se můžete přesunout na demand planning nebo i jinam
  • Budete součástí mezinárodní úspěšné společnosti
  • A v neposlední řadě i množství benefitů – bonusy, stravenky, 5 týdnů dovolené, cafeterie, sick days, home office,…

Klíčová slova: zákaznický servis, logistika, komunikace, koordinace, Praha, FMCG, customer service, zákaznický servis, logistika, komunikace, koordinace, Praha, FMCG, customer service, zákaznický servis, logistika, komunikace, koordinace, Praha, FMCG, customer service

Jméno a Příjmení*
E-mail*
Zpráva
Možnost připojit CV
Možnost další přílohy