Customer Service Manager-Hospitality

Prodej a péče o zákazníka - Hlavní město Praha

Co bude náplní Vaší práce?

  • Zajištění chodu CS oddělení (tým rozdělen do 3 lokalit v ČR)
  • Vedení a podpora týmu CS specialistů (motivace, rozvoj, školení)
  • Nastavení a zefektivnění stávajících procesů, sjednocení systémů z více poboček
  • Zodpovědnost za kvalitu služeb, inovace a sledování trendů


 

Jaké jsou Vaše zkušenosti a předpoklady?

  • Zkušenosti s vedením, rozvojem a motivací zaměstnanců
  • Praxi z oblasti call centra/zákaznického centra (oblast hotelnictví-výhodou)
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni
  • Znalost informačních systémů (např. rezervační)
  • Změny jsou pro Vás vítaným přínosem
  • Jste flexibilní a máte řidičský průkaz skupiny B - cestování za svými týmy v ČR


 

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Krásné pracovní prostředí
  • Motivující finanční ohodnocení
  • Práci v dynamicky se rozvíjející společnosti
  • Prima partu
  • Perspektivu dlouhodobého a zodpovědného zaměstnání
  • Pestrou paletu benefitů (sick days, Multisport karta, fitness a další...)
Jméno a Příjmení*
E-mail*
Zpráva
Možnost připojit CV
Možnost další přílohy